NEUM, 15.-17.07.2020. STRUČNI SEMINAR “UREDSKO POSLOVANJE SAVREMENI PRINCIPI – EU STANDARDI -Poslovno dopisivanje, komunikacija i korespondencija”

Seminar je namijenjen zaposlenima u organima uprave, službama za upravu, tjelima zakonodavnih i izvršnih organa, institucija, javnim preduzećima, privrednim društvima i drugim pravnim licima i NGO.
Seminar je nastao iz potrebe da se doprinese unapređenju uredskog poslovanja, uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa strankama/klijentima/saradnicima sukladno savremenim principima i EU standardima u ovoj oblasti.
Poslovna komunikacija i krespondencija je veoma važna poslovna funkcija, od koje zavisi uspješan rad javnih organa, ustanova, organizacija i NVO.
Koliko institucije/organizacije u Bosni i Hercegovini vode brigu o pravilima, standardima ponašanja, etici i uljuđenoj komunikaciji unutar i van organizacije?
U digitalnom dobu u kojem su dokumenti i razni podaci dostupni velikom broju korisnika koji imaju mogućnost s jednostavnim akcijama podijeliti iste, prema svojim kolegama i drugim zainteresiranim stranama, vrlo lako može doći do nezakonitog dijeljenja podataka, kršenja autorskih prava i intelektualnog vlasništva. Stoga, upravljanje dokumentacijom jedna je od vitalnih uredskih funkcija koja je prisutna u svakoj instituciji, ustanovi, preduzeću i organizaciji.
CILJEVI SEMINARA:
- Unapređenje postojećeg okvira uredskog poslovanja (poslovno dopisivanje, zatim, poslovna komunikacija i korespondencija) sukladno europskim praksama.
- Razvoj svijesti o sigurnosti informacija.
- Usklađivanje standarda u praksi.
- Ponašanje zaposlenika na radnom mjestu.
PROGRAM SEMINARA:
- Ciljevi i vrijednosti EU, Europski model poslovne komunikacije;
- Funkcije uredskog poslovanja u upravnim tijelima i drugim poslovnim subjektima, dužnosti rukovodstva u procesu uredskog poslovanja;
- Uredski rad i poslovno komuniciranje;
- Poslovno dopisivanje i korespondencija;
- Pisana poslovna komunikacija, stil službene komunikacije;
- Obrada, zaštita i pohranjivanje uredskih dokumenata: klasifikacija, organizacija i uspostavljanje mjera sigurnosti zaštite;
- Digitalna transformacija uredskog poslovanja;
- Alati i tehnike za osiguranje povratnih informacija.
PREDAVAČI:
Zineta Ćemerlić, prof., EOQ Lead auditor/menadžer kvaliteta/CIS Information Security Manager
Selim Ćemerlić, dipl.ing. IRCA Lead Auditor i EOQMenadžer kvaliteta
DNEVNI RASPORED RADA:
- 15.07.2020. radni dio od 10,00 – 16,00 sati
- 16.07.2020. radni dio od 10,00 – 16,00 sati
- 17.07.2020. radni dio od 09,00 – 11,00 sati
KOTIZACIJA ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE:
350 KM – 175 EUR.
Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi i Radionicama, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Uvjerenje o stručnom usavršavanju.
NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR:
Popunjenu i ovjerenu Prijavnicu za seminar dostavite do 04.07.2020. godine na e-mail adresu: info@interquality.ba ili na fax:+387 33 762 546.
INSTRUKCIJE ZA UPLATE IZ BiH:
SBERBANK BH d.d.
Račun broj: 140 101 001 411 7413
INSTRUKCIJE ZA INOZEMNE UPLATE:
IBAN: BA 39-140 101 1200024669
SWIFT: SABRBA22