INTERAKTIVNA I STRUČNA RADIONICA “PROCJENA I UNAPREĐENJE SISTEMA FUK-a i GODIŠNJI IZVJEŠTAJ”

Interaktivna i stručna radionica namijenjena je imenovanim koordinatorima za financijsko upravljanje i kontrole, menadžerima i članovima radnih skupina, sektorskim menadžerima i drugim zainteresiranim korisnicima javnih sredstava, javnim poduzećima i pravnim osobama u većinskom državnom vlasništvu za primjenu i razvoj sustava financijskog upravljanja i kontrole.

Radionica će se održati u Sarajevu Hotel “HOLLYWOOD” dana 31.01.2019. godine sa početkom u 10,00 sati.

Rok za prijavu je 25.01.2019. godine.

5515 FUK Prospekt Sarajevo 31.01.2019

E-5515 Prijavnica FUK-Sarajevo 31.01.2019

Lifelong Education is for Everyone

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed varius ultricies metus. Donec ac ex porta libero venenatis sodales. Sed efficitur eget risus sed molestie. Nulla blandit bibendum metus ut sagittis. Etiam quis semper justo. Sed tristique facilisis felis ut tincidunt. Phasellus auctor convallis nisl ut accumsan. Suspendisse ullamcorper fermentum lectus, vel tincidunt ligula mollis sit amet. Aliquam at ante at elit efficitur tincidunt a quis neque. Donec ut pulvinar metus. Pellentesque lobortis volutpat eros sed sagittis.

Nunc rutrum ex eu auctor tristique. Maecenas suscipit vestibulum nunc nec placerat. Phasellus blandit augue nunc, consequat consectetur augue placerat sed. Aenean fermentum scelerisque lectus, sit amet ultricies ex interdum bibendum. Quisque porttitor, enim maximus convallis gravida, dui arcu lacinia libero, quis ornare nibh elit pharetra massa.

Designing for Business in 60 seconds

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed varius ultricies metus. Donec ac ex porta libero venenatis sodales. Sed efficitur eget risus sed molestie. Nulla blandit bibendum metus ut sagittis. Etiam quis semper justo. Sed tristique facilisis felis ut tincidunt. Phasellus auctor convallis nisl ut accumsan. Suspendisse ullamcorper fermentum lectus, vel tincidunt ligula mollis sit amet. Aliquam at ante at elit efficitur tincidunt a quis neque. Donec ut pulvinar metus. Pellentesque lobortis volutpat eros sed sagittis.

Nunc rutrum ex eu auctor tristique. Maecenas suscipit vestibulum nunc nec placerat. Phasellus blandit augue nunc, consequat consectetur augue placerat sed. Aenean fermentum scelerisque lectus, sit amet ultricies ex interdum bibendum. Quisque porttitor, enim maximus convallis gravida, dui arcu lacinia libero, quis ornare nibh elit pharetra massa.

NEUM, 15.-17.07.2020. STRUČNI SEMINAR “UREDSKO POSLOVANJE SAVREMENI PRINCIPI – EU STANDARDI -Poslovno dopisivanje, komunikacija i korespondencija”

Seminar je namijenjen zaposlenima u organima uprave, službama za upravu, tjelima zakonodavnih i izvršnih organa, institucija, javnim preduzećima, privrednim društvima i drugim pravnim licima i NGO.

Seminar je nastao iz potrebe da se doprinese unapređenju uredskog poslovanja, uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa strankama/klijentima/saradnicima sukladno savremenim principima i EU standardima u ovoj oblasti.

Poslovna komunikacija i krespondencija je veoma važna poslovna funkcija, od koje zavisi uspješan rad javnih organa, ustanova, organizacija i NVO.

Koliko institucije/organizacije u Bosni i Hercegovini vode brigu o pravilima, standardima ponašanja, etici i uljuđenoj komunikaciji unutar i van organizacije?

U digitalnom dobu u kojem su dokumenti i razni podaci dostupni velikom broju korisnika koji imaju mogućnost s jednostavnim akcijama podijeliti iste, prema svojim kolegama i drugim zainteresiranim stranama, vrlo lako može doći do nezakonitog dijeljenja podataka, kršenja autorskih prava i intelektualnog vlasništva. Stoga, upravljanje dokumentacijom jedna je od vitalnih uredskih funkcija koja je prisutna u svakoj instituciji, ustanovi, preduzeću i organizaciji. 

CILJEVI SEMINARA:

  • Unapređenje postojećeg okvira uredskog poslovanja (poslovno dopisivanje, zatim, poslovna komunikacija i korespondencija) sukladno europskim praksama.
  • Razvoj svijesti o sigurnosti informacija.
  • Usklađivanje standarda u praksi.
  • Ponašanje zaposlenika na radnom mjestu. 

PROGRAM SEMINARA:

  • Ciljevi i vrijednosti EU, Europski model poslovne komunikacije;
  • Funkcije uredskog poslovanja u upravnim tijelima i drugim poslovnim subjektima, dužnosti rukovodstva u procesu uredskog poslovanja;
  • Uredski rad i poslovno komuniciranje;
  • Poslovno dopisivanje i korespondencija;
  • Pisana poslovna komunikacija, stil službene komunikacije;
  • Obrada, zaštita i pohranjivanje uredskih dokumenata: klasifikacija, organizacija i uspostavljanje mjera sigurnosti zaštite;
  • Digitalna transformacija uredskog poslovanja;
  • Alati i tehnike za osiguranje povratnih informacija. 

PREDAVAČI:

Zineta Ćemerlić, prof., EOQ Lead auditor/menadžer kvaliteta/CIS Information Security Manager

 Selim Ćemerlić, dipl.ingIRCA Lead Auditor i EOQMenadžer kvaliteta

 

DNEVNI RASPORED RADA:

  • 15.07.2020. radni dio od 10,00 – 16,00 sati
  • 16.07.2020. radni dio od 10,00 – 16,00 sati
  • 17.07.2020. radni dio od 09,00 – 11,00 sati

KOTIZACIJA ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE:

350 KM – 175 EUR.

Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi i Radionicama, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Uvjerenje o stručnom usavršavanju.

NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR:

Popunjenu i ovjerenu Prijavnicu za seminar dostavite do 04.07.2020. godine na e-mail adresu: info@interquality.ba ili na fax:+387 33 762 546.

 

INSTRUKCIJE ZA UPLATE IZ BiH:     

SBERBANK BH d.d.

Račun broj: 140 101 001 411 7413

 

INSTRUKCIJE ZA INOZEMNE UPLATE:

IBAN: BA 39-140 101 1200024669

SWIFT: SABRBA22

 

UNAPRIJEDITE VAŠ POSLOVNI SISTEM!

UČITE I RADITE S NAMA!