ZLATIBOR 16.-18.03.2022. STRUČNI SEMINAR: „JAČANJE ODGOVORNOSTI RUKOVODSTVA I ZAPOSLENIKA u realizaciji poslovnih ciljeva kroz unapređenje kompetencija s posebnim osvrtom na zaštitu ličnih i tajnih podataka”“
Informacije o kursu
U aktualnoj situaciji se pridržavamo odluka nadležnih institucija i dajemo svoj doprinos u usporavanju infekcije koronavirusom. Za učesnike seminara biti će osigurane sve potrebne propisane mjere za sigurnu organizaciju seminara (zaštitne maske za sve učesnike i predavače, propisani raspored sjedenja, restoranske usluge, smještajni kapaciteti i ostale hotelske usluge).
Poštovane/i,
Pozivamo vas da se prijavite i sudjelujete na Seminaru koji će vam omogućiti da dobijete odgovore i smjernice kako odgovornije obavljati aktivnosti u poslovnim procesima!
STRUČNI SEMINAR:
„Jačanje odgovornosti rukovodstva i zaposlenika u realizaciji poslovnih ciljeva kroz unapređenje kompetencija s posebnim osvrtom na zaštitu ličnih i tajnih podataka“
ZLATIBOR, 16. – 18. 03. 2022.
HOTEL „OLIMP“
Rok za prijavu: 04. 03. 2021. do 12,00 sati
Minimalni broj od 7 učesnika za održavanje seminara.
E-5620 PROSPEKT ZLATIBOR Odgovornost 16-18.03.2022
E-5620 Prijavnica Zlatibor Odgovornost 16.-18.03.2022.
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
-
rukovodstvu i zaposlenima svih nivoa u organima uprave, službama za upravu, tijelima zakonodavnih i izvršnih organa, institucijama, sigurnosnim agencijama, javnim preduzećima, privrednim društvima i drugim pravnim licima,
-
Seminar je namijenjen svima koji žele da unaprijede svoje poslovne kompetencije sa ciljem jačanja odgovornosti rukovodstva i zaposlenika, međusobne saradnje, u svrhu ostvarenja postavljenih poslovnih ciljeva, s posebnim osvrtom u uvjetima pandemije.
CILJEVI I SVRHA SEMINARA:
-
Odgovornost rukovodstva i zaposlenika podrazumijeva odgovornost za sve aspekte upravljanja i donošenja odluka, od planiranja, realizacije, do izvještavanja, te od delegiranja do kontrole, izvršavanja a obuhvata obavezu rukovodilaca i zaposlenika da kroz sistem finansijskog upravljanja i kontrole (FUK) osiguraju usklađenost poslovanja sa zakonima, ostalim propisima i internim procedurama, te usmjerenost poslovanja na rezultate, poštujući principe transparentnosti u radu javne uprave.
Zakonom se uređuje upravljačka odgovornost rukovodilaca i odgovornost zaposlenika unutar institucija i omogućava rukovodiocu institucije da prenese ovlaštenja i nadležnosti na druge osobe, ali, bez obzira na delegiranje, rukovodilac institucije snosi krajnju odgovornost za zakonitost poslovanja i ostvarenje ciljeva institucije. Istovremeno, rukovodioci na nižim nivoima upravljanja odgovorni su rukovodiocu institucije za svoj rad i upravljanje, uključujući upravljanje resursima koji su im povjereni.
Seminar Vam omogućava da svoju ulogu u poslovnoj atmosferi vidite na drugačiji način i da dobijete više samopouzdanja, kao i da se I dalje profesionalno razvijate. Kroz razvoj ličnih i poslovnih kompetencija savladat ćete znanja o planiranju, upravljanju i strategijama za uspješnije obavljanje svakodnevnog posla.
Unapređenje poslovnih kompetencija i jačanje svjesnosti o odgovornosti u poslovanju rukovodstva i svih zaposlenika.
PROGRAM SEMINARA:
-
Izazovi radnog okruženja u uvjetima pandemije;
-
Zahtjevi poslovanja, radni zadaci i prilagođavanje promjenama;
-
Unapređenje poslovne kulture i rada sa saradnicima na svim nivoima;
-
Razvoj kompetencija u oblastima:
– Planiranje i organizacija rada;
– Sigurnost i zaštita ličnih i tajnih podataka;
– Delegiranje i prenos ovlaštenja
– Osnove Fuk-a;
– Poslovna komunikacija;
– Timski i individualni rad, motivacija i samomotivacija;
– Upravljanje vremenom, konfliktima i stresom;
– Krizno komuniciranje;
-
Strategije za uspješno snalaženje u uvjetima pandemije.
PREDAVAČ:
Zineta Ćemerlić, prof.
EOQ menadžer/auditor kvaliteta/CIS Information Security Manager
DNEVNI RASPORED RADA:
Dolazak: 15.03.2022. utorak
-
16.03.2021. srijeda radni dio od 10,00 – 16,00 sati
-
17.03.2021.četvrtak radni dio od 10,00 – 16,00 sati
-
18.03.2021. petak radni dio od 09,00 – 11,00 sati
TROŠKOVI SMJEŠTAJA U HOTELU „OLIMP“:
-
Cijena u jednokrevetnoj sobi po osobi/danu iznosi: 48,00 EUR,
-
Cijena u dvokrevetnoj sobi po osobi/danu iznosi: 38,00 EUR,
-
Boravišna taksa sa osiguranjem po osobi/danu iznosi : 1,15 EUR.
-
Rezervacije smještaja osigurava Organizator na temelju Vaše prijave.
-
Troškovi smještaja se uplaćuju na osnovu Predračuna/Računa od INTERQUALITY d.o.o. prema dostavljenoj Prijavnici za učešće ili izravno na Recepciji Hotela “OLIMP”.
HOTEL OLIMP ZLATIBOR
Ul. Miladina Pećinara br.1
31315 Zlatibor
Tel: +381 31 842 555
Fax: +381 31 841 953
Email: hotelolimp@mts.rs
KOTIZACIJA ZA STRUČNI SEMINAR:
350 KM – 175 EUR.
NAPOMENA:
Za tri ili više učesnika iz iste organizacije odobravamo popust.
Kotizacija se uplaćuje na osnovu Predračuna/računa prema dostavljenoj Prijavnici za učešće.
Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi i Radionicama, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Uvjerenje o stručnom usavršavanju.
NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR:
Popunjenu i ovjerenu Prijavnicu za seminar dostavite najkasnije 04.03.2021. godine do 12,00 sati, na:
E-mail: info@interquality.ba
Fax: +387 33 762 546.
INSTRUKCIJE ZA UPLATE IZ BiH:
SBERBANK BH d.d.
Račun broj: 140 101 001 411 7413
INSTRUKCIJE ZA INOZEMNE UPLATE:
IBAN: BA 39-140 101 1200024669
SWIFT: SABRBA22