OPATIJA 17.-19.07.2019 STRUČNI SEMINAR “KANCELARIJSKO POSLOVANJE: OSNOVE ZAŠTITE PODATAKA I INFORMACIJA“

Informacije o kursu

Poštovane/i,

Pozivamo vas da se prijavite i sudjelujete na stručnom usavršavanju koji će vam omogućiti da dobijete odgovore i smjernice kako u procesu kancelarijskog poslovanja zaštiti podatke i informacije u digitalnom i papirnom obliku

„KANCELARIJSKO POSLOVANJE: Osnove zaštite podataka i informacija“

Opatija, 17. – 19. 07. 2019.

“REMISENS HOTEL ADMIRAL OPATIJA“

Rok za prijavu: 24. 06. 2019.

E-5548 Opatija Kancelarijsko-zastita podataka 17.-19.07.2019 Rev0

E-5548 Prijavnica Opatija 17.-19.07.2019

Seminar je namijenjen zaposlenima u organima uprave, službama za upravu, tjelima zakonodavnih i izvršnih organa, institucija, javnim preduzećima, privrednim društvima i drugim pravnim licima i NGO.

Kancelarijsko poslovanje je veoma važna funkcija, a ne sporedna djelatnost, od koje zavisi uspješan rad javnih organa, ustanova, organizacija i NVO. Praksa pokazuje da smo gotovo svakodnevno svjedoci gubitka vrijednih poslovnih podataka i informacija uzrokovanih nemarom, nehatom, nepažnjom, krađom ili uništenjem podataka, koji za posljedicu imaju poteškoće u radu i financijske gubitke.

Rukovodstvo svih organizacija mora pokazati liderstvo i opredijeljenost za sistem za upravljanje sigurnošću informacija tako što će osiguravati da su politike i ciljevi sigurnosti informacija uspostavljeni i da su kompatibilni sa strateškim pravcem organizacije. 

SVRHA SEMINARA JE DA:

  • Kroz kancelarijsko poslovanje iznaći kvalitetna i primjenjiva rješenja zaštite ličnih podataka i poslovnih informacija.
  • Podizanje svijesnosti o sve prisutnijim opasnostima za sigurnost podataka.
  • Usvajanje smjernica i mogućih pravaca preventivnog djelovanja i zaštite od neželjenih gubitaka podataka i informacija.
  • Osigurati smjernice i podršku sigurnosti informacija u skladu s postojećim zakonskim rješenjima i propisima, međunarodnim ISO standardom ISO 27001:2013.
  • Analizirati zahtjeve nove Europske direktive “GDPR” o zaštiti ličnih podataka koja se primjenjuje od maja/svibnja 2018. godine.

PROGRAM SEMINARA:

  • Poslovna korespondencija – službena komunikacija;
  • Pisarnica/e-pisarnica – kako zaštiti podatke i informacije;
  • Kancelarijsko poslovanje kroz prizmu analize stanja i primjene postojeće regulative i standarda o zaštiti podataka;
  • Upravljanje procesom obrade ličnih podataka zaposlenih u javnim organima i pravnim licima kroz kancelarijsko poslovanje;
  • Uspostavljanje mjera sigurnosti i zaštite podataka i informacija u elektronskom obliku;
  • Osnovni zahtjevi EU Direktive „GDPR”.

 PREDAVAČI: 

  • Zineta Ćemerlić, prof.

EOQ Lead auditor/menadžer kvaliteta

CIS Information Security Manager 

  • Maja Vlaho

PR Manager

  • Selim Ćemerlić, ing.

IRCA Lead Auditor i EOQMenadžer kvaliteta

DNEVNI RASPORED RADA:

  • 17.07.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati
  • 18.07.2019. radni dio od 09,00 – 16,00 sati
  • 19.07.2019. radni dio od 09,00 – 11,00 sati

KOTIZACIJA ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE: 350 KM – 175 EUR.

Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi i Radionicama, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Uvjerenje o stručnom usavršavanju.

NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR:

Popunjenu i ovjerenu Prijavnicu za seminar dostavite do 24.06.2019. na našu e-mail adresu: info@interquality.ba ili na fax: +387 33 762 545. 

PRIJAVE I SMJEŠTAJ SUDIONIKA

Organizator je za potrebe sudionika omogućio ugodan smještaj u Remisens Hotel “ADMIRAL” Opatiji, smješten u centru Opatije.

Ponuđene su pristupačne cijene u jednokrevetnim sobama 100,00 EUR po osobi (dvokrevetne sobe po osobi 75,00 EUR), boravišna pristojba 1,65 EUR dnevno, jednokratna prijava 0,75 EUR, osiguranje dnevno po osobi 0,40 EUR. Osiguran parking koji se naplaćuje – prema najavi.

Rezervacije smještaja osigurava organizator na temelju Vaše prijave. Troškovi smještaja plaćaju se izravno na recepciji hotela ili putem predračuna Interquality-a. 

REMISENS HOTEL “ADMIRAL”

Ul. Maršala Tita 139, 51410 Opatija

Tel:+385 51 710 444

reservations@remisens.com 

NAPOMENA: Broj učesnika ograničen. Na upit mogućnost organizacije prevoza. 

INSTRUKCIJE ZA UPLATE IZ BiH:      

SBERBANK BH d.d.

Račun broj: 140 101 001 411 7413

INSTRUKCIJE ZA INOZEMNE UPLATE:

IBAN: BA 39-140 101 1200024669

SWIFT: SABRBA22

UNAPRIJEDITE VAŠ POSLOVNI SISTEM!

UČITE I RADITE S NAMA!