NEUM, 09. – 11. 03. 2022. STRUČNI SEMINAR: „EUROPSKI MODEL UREDSKOG POSLOVANJA: Poslovno dopisivanje, komunikacija i korespondencija“
U aktualnoj situaciji se pridržavamo odluka nadležnih institucija i dajemo svoj doprinos u usporavanju infekcije koronavirusom. Za učesnike seminara biti će osigurane sve potrebne propisane mjere za sigurnu organizaciju seminara (zaštitne maske za sve učesnike i predavače, propisani raspored sjedenja, restoranske usluge, smještajni kapaciteti i ostale hotelske usluge).
Poštovane/i,
Pozivamo vas da se prijavite i sudjelujete na stručnom Seminaru koji će vam omogućiti da unaprijedite postojeći okvir uredskog/kancelarijskog poslovanja (poslovno dopisivanje, poslovna komunikacija i korespondencija) sukladno europskim praksama!
STRUČNI SEMINAR:
„EUROPSKI MODEL UREDSKOG POSLOVANJA:
Poslovno dopisivanje, komunikacija i korespondencija”
MEUM, 09. – 11. 03. 2022.
„HOTEL VAPORE“
Rok za prijavu: 24. 02. 2022. do 12,00 sati
E-5619 Prospekt Neum EU Model uredskog poslovanja 09.-11.03.2022.
E-5619 Prijavnica Neum EU model 09.-11.03.2022.
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
-
Rukovodiocima na svim nivoima, zaposlenicima svih profila, administrativnim djelatnicima, policijskim službenicima, članovima timova, sekretarima/cama, asistentima/cama, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, finansije, pravo, javne nabavke, šalterskim službenicima, direktorima, menadžerima, HR menadžerima, svima koji žele da unaprijede svoje kompetencije.
SVRHA SEMINARA:
Seminar je nastao iz potrebe da se doprinese unapređenju uredskog poslovanja, uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa strankama/klijentima/saradnicima. Uspjeh organizacije u velikoj mjeri počiva na stepenu izgrađenosti odnosa sa strankama, klijentima, saradnicima i svim poslovnim partnerima.
Poslovna komunikacija i krespondencija je veoma važna poslovna funkcija, od koje zavisi uspješan rad javnih organa, ustanova, organizacija i NVO. Koliko institucije/organizacije u Bosni i Hercegovini vode brigu o pravilima, standardima ponašanja, etici i uljuđenoj komunikaciji unutar i van organizacije?
U digitalnom dobu u kojem su dokumenti i razni podaci dostupni velikom broju korisnika koji imaju mogućnost s jednostavnim akcijama podijeliti iste, prema svojim kolegama i drugim zainteresiranim stranama, vrlo lako može doći do nezakonitog dijeljenja podataka, kršenja autorskih prava i intelektualnog vlasništva. Stoga, upravljanje dokumentacijom jedna je od vitalnih uredskih funkcija koja je prisutna u svakoj instituciji, ustanovi, preduzeću i organizaciji.
CILJEVI SEMINARA:
-
Unapređenje postojećeg okvira uredskog poslovanja (poslovno dopisivanje, zatim, poslovna komunikacija i korespondencija) sukladno europskim praksama.
-
Razvoj svijesti o sigurnosti informacija.
-
Usklađivanje standarda u praksi.
-
Ponašanje zaposlenika na radnom mjestu.
PROGRAM SEMINARA:
-
Europski model poslovne komunikacije;
-
Osnovne funkcije komunikacije;
-
Poslovno dopisivanje i korespondencija;
-
Menadžment uredskog poslovanja;
-
Pisana poslovna komunikacija, stil službene komunikacije;
-
Zaštita uredskih dokumenata: klasifikacija, organizacija i uspostavljanje mjera sigurnosti zaštite;
-
Savremene poslovne vještine u uredskom poslovanju.
-
Alati i tehnike za osiguranje povratnih informacija.
PREDAVAČ:
Maja Vlaho, dipl. novinar, PR Manager
DNEVNI RASPORED RADA:
Dolazak: 08.03.2022. utorak
-
09.-03.2022. srijeda radni dio od 10,00 – 16,00 sati
-
10.-03.2022. četvrtak radni dio od 10,00 – 16,00 sati
-
11.-03.2022. petak radni dio od 09,00 – 11,00 sati
TROŠKOVI SMJEŠTAJA U „HOTEL VAPORE“ NEUM:
-
Cijena u jednokrevetnoj sobi po osobi/danu iznosi: 100,00 KM,
-
Cijena u dvokrevetnoj sobi po osobi/danu iznosi: 75,00 KM,
-
Boravišna taksa sa osiguranjem po osobi/danu iznosi : 1,20 KM.
-
Mogućnost korištenja besplatnog parkinga iznad „HOTELA VAPORE“.
-
Rezervacije smještaja osigurava Organizator na temelju Vaše prijave.
Troškovi smještaja se uplaćuju na osnovu Predračuna/Računa od INTERQUALITY d.o.o. prema dostavljenoj Prijavnici za učešće ili izravno na Recepciji Hotela.
HOTEL “VAPORE” NEUM
Ul. Franje Tuđmana br.12., 88390 Neum, BiH
Tel: +387 36 885 500; Mob: +387 63 838 000
info@hotel-vapore.com
KOTIZACIJA ZA STRUČNI SEMINAR:
350 KM – 175 EUR.
NAPOMENA:
Za tri ili više učesnika iz iste organizacije odobravamo popust.
Kotizacija se uplaćuje unaprijed na osnovu Predračuna/Računa prema dostavljenoj Prijavnici za učešće.
Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi i Radionicama, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Uvjerenje o stručnom usavršavanju.
NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR:
Popunjenu i ovjerenu Prijavnicu za seminar dostavite najkasnije 24.02.2022. godine do 12,00 sati, na:
E-mail: info@interquality.ba
Fax: +387 33 762 546.