NOVO: BEOGRAD 20. – 22. 03. 2019. SEMINAR “ORGANIZACIJSKI I INDIVIDUALNI ALATI ZA PREVENCIJU STRESA I POSTIZANJE BOLJEG RADNOG UČINKA“

Informacije o kursu

Na poslu smo neizbježno suočeni sa stresom, postoje načini da malo olakšamo svakodnevicu. Saznajte “kako”?!

Poštovane/i,

Pozivamo vas da se prijavite i sudjelujete na stručnom usavršavanju na temu:

„ORGANIZACIJSKI I INDIVIDUALNI ALATI ZA PREVENCIJU STRESA I POSTIZANJE BOLJEG RADNOG UČINKA“

PROSPEKT Beograd Stres 20.-22.03.2019 LINK

PRIJAVNICA Beograd Stres 20.-22.03.2019 LINK

Pojam stres je raširen i uobičajen u današnjem društvu. Rad u savremenim uslovima neodvojiv je od stresa koji se nalazi u našem zanimanju, našoj radnoj okolini i našim životima. Svrha smanjenja i prevencije stresa je poboljšanje kvalitete i uslova na mjestu rada, produženje radnog vijeka i očuvanje zdravlja zaposlenika, osiguravanje produktivnosti i učinkovitosti radnih procesa, smanjenje izdataka zbog bolovanja, radne neučinkovitosti, fluktuacije radnika.

U interesu je svake organizacije, zaposlenika i same države redovno provođenje procjene uslova rada i stresa na radnom mjestu te briga o njegovom umanjivanju i prevenciji.

Najčešći uzroci stresa su poslovna reorganizacija, poslovna nesigurnost, dugo radno vrijeme, prekomjerno radno opterećenje, nasilje ili uznemiravanje na radnom mjestu. „Borba protiv stresa“ treba postati politika svake organizacije. Adekvatnim metodama procjene,  prepoznavanja izvora stresa i identifikacijom stresora može se poraditi na smanjenju i prevenciji stresa i njegovih učinaka. 

Ciljevi seminara:

  • Kako uspješno zaštititi zdravlje zaposlenih, smanjiti i prevenirati stres na radnom mjestu
  • Prepoznati stresore i njihove posljedice na zdravlje zaposlenika.
  • Razvoj svijesti o ekonomskim benefitima za poslodavca i koristi od pravovremene zaštite zdravlja zaposlenika. 

Program seminara:

  • Savremeno radno okruženje, uzroci i simptomi stresa na radnom mjestu;
  • Prikaz modela utjecaja stresora na simptome, njihova prevencija i rješenja;
  • Međunarodni Kodeks ponašanja i smjernice u oblasti zaštite i zdravlja na radu;
  • Organizacijske intervencije usmjerene na ublažavanje stresa kroz učinkovitije upravljanje ljudskim resursima;
  • Radionica: Individualni pristup stresu: Promjene životnog stila, upravljanje konfliktima, vremenom i motivacijom;
  • Radionica: Pregled opasnosti po zdravlje koje su vezane za rad u uredu i korištenje računara;
  • Procjena stresa na radnom mjestu;
  • Zaštita od manipulacije;
  • Preporuke za smanjenje i prevenciju stresa i stvaranje pozitivnog radnog okruženja. 

Predavač:

  • Zineta Ćemerlić, prof.

EOQ Lead auditor/menadžer kvaliteta/CIS Information Security Manager

Dnevni raspored rada:

  • 03.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati
  • 03.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati
  • 03.2019. radni dio od 09,00 – 11,00 sati

Kotizacija za stručno usavršavanje: 350 KM – 175 EUR.

Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi i Radionicama, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Uvjerenje o stručnom usavršavanju.

Instrukcije za uplate iz BiH:  

SBERBANK BH d.d.

Račun broj:               140 101 001 411 7413

 

Instrukcije za inozemne uplate:

IBAN: BA 39-140 101 1200024669

SWIFT: SABRBA22

Stručno usavršavanje namjenjeno za: -svim zaposlenim sa velikim poslovnim opterećenjem
-svima koji bi željeli živjeti zdravije, kvalitetnije i produktivnije
-rukovodiocima na svim nivoima
-odgovornim osobama za zaštitu zdravlja i sigurnosti zaposlenika,
-odgovornim osobama za upravljanje ljudskim resursima
 

Rok za prijavu do:

 

12.03.2019. do 14 sati

 

Više informacija:

 

www.interquality.ba

+387 33 762 545

+387 61 491 413

info@interquality.ba

 

Način prijave

 

Popunjenu Prijavnicu poslati na e-mail: info@interquality.ba  ili

na fax broj: +387 33 762 546

 

UNAPRIJEDITE VAŠ POSLOVNI SISTEM!

UČITE SA NAMA!

VAŠ INTERQUALITY TIM