BAŠKA VODA 16.-18.10.2019. “KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE PODRŽANO INFORMACIONIM TEHNOLOGIJAMA”

Informacije o kursu

Poštovane/i, 

Pozivamo vas da se prijavite i sudjelujete na seminaru koji će vam omogućiti da dobijete odgovore i smjernice kako unaprijediti kancelarijsko i arhivsko poslovanje u složenom radnom okruženju! 

KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE PODRŽANO INFORMACIONIM TEHNOLOGIJAMA 

Baška Voda, 16. – 18. 10. 2019.

HOTEL HORIZONT / GRAND HOTEL SLAVIA

Rok za prijavu: 07. 10. 2019.

E-5555 Prospekt Baska Voda 16.-18.10.2019 Rev0

E-5555 Prijavnica Baska Voda 16.-18.10.2019 Rev0

http://www.hoteli-baskavoda.hr

 Seminar je namijenjen rukovodiocima na svim nivoima, voditeljima ureda/kancelarija, administrativnim djelatnicima, tajnicama, sekretaricama, asistentima, tehničkom osoblju, šalterskim službenicima, i svima onima koji žele unaprijediti svoja znanja i vještine iz organizacija javnog i privatnog sektora.

Seminar je nastao iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju kancelarijskih i arhivskih poslova, poslova sa strankama i saradnicima, ostvarivanju boljih rezultata rada i obostranog zadovoljstva.

Informacijski sistem dio je svakog poslovnog sistema čija je funkcija neprekidna snabdijevanje svih nivoa upravljanja, odlučivanja i svakodnevnog poslovanja potrebnim informacijama i podatcima.

Kancelarijsko poslovanje kao pisani pratilac svih poslovnih faza ima nezamjenljivu ulogu i značaj bez koje je nezamislivo poslovati sa sigurnošću. Danas je kancelarijsko i arhivsko poslovanje i komunikacija jedan od najvažnijih elemenata u svakodnevnom poslovanju, neovisno u kojem obliku.

Kancelarijsko i arhivsko poslovanje podrazumijeva, u prvom redu, rad koji se obavlja u organima i organizacijama sa ciljem da se registruje i prati tok radnog procesa te obezbjeđuje obavljanje osnovnih funkcija organa, odnosno, organizacija.

Upravljanje dokumentacijom jedna je od vitalnih poslovnih funkcija koja je prisutna u svakoj instituciji, ustanovi, preduzeću  ili bilo kojoj drugoj organizaciji.

Kako sve više organizacija danas posluje u međunarodnom okruženju, pojavila se potreba za standardizacijom sistema i procedura u upravljanju dokumentacijom na međunarodnom nivou. 

CILJ SEMINARA: 

  • Učinkovita primjena informacionih tehnologija u kancelarijskom i arhivskom poslovanju. 

PROGRAM SEMINARA:

  • Savremeni pristup organizacije, vođenja i primjene modernih informacionih tehnologija u kancelarijskom i arhivskom poslovanju;
  • Savremene digitalne vještine i kompetencije;
  • Sistemsko upravljanje poslovnom dokumentacijom – životni ciklus dokumenta (od nastanka do arhive);
  • Klasifikacija, organizacija i zaštita dokumentacije, ličnih, poslovnih i tajnih podataka;
  • Problematika elektronskog poslovanja i arhiviranja;
  • Europski model poslovne komunikacije;
  • Alati i tehnike za osiguranje povratnih informacija;
  • Koncept “zelenog ureda”.

PREDAVAČI:

  • Selim Ćemerlić, ing., IRCA Lead Auditor i EOQ Menadžer kvaliteta
  • mr. Maja Vlaho, dipl.novinar, PR menadžer
  • mr. Zineta Ćemerlić, prof., EOQ Lead auditor/menadžer kvaliteta/CIS Information Security Manager

DNEVNI RASPORED RADA:

  • 16.10.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati
  • 17.10.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati
  • 18.10.2019. radni dio od 09,00 – 11,00 sati

KOTIZACIJA ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE:

350 KM – 175 EUR.

Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi i Radionicama, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Uvjerenje o stručnom usavršavanju.

NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR:

Popunjenu i ovjerenu Prijavnicu za seminar dostavite do 07.10.2019. godine na našu e-mail adresu:info@interquality.ba ili na fax:+387 33 762 545. 

INSTRUKCIJE ZA UPLATE IZ BiH:     

SBERBANK BH d.d.

Računbroj: 140 101 001 411 7413

INSTRUKCIJE ZA INOZEMNE UPLATE:

IBAN: BA 39-140 101 1200024669

SWIFT: SABRBA22

 

UNAPRIJEDITE VAŠ POSLOVNI SISTEM!

UČITE I RADITE S NAMA!